انریکه:اتلتیک شایسته قهرمانی بود

 

بارسلونا شب گذشته نتوانست شکست 4-0 بازی رفت برابر اتلتیک بیلبائو را جبران کند و با کسب تساوی 1-1،از فتح این جام ناکام ماند.


 

به گزارش"ورزش سه"، هواداران بارسا و نیز لوئیس انریکه بسیار امیدوار بودند تا با درخشش مسی بتوانند شکست بازی رفت را جبران کنند اما با وجود گلزنی این بازیکن در اواخر نیمه اول،اخراج پیکه در ابتدای نیمه دوم همه امیدهای بارسا را بر باد داد. 

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت:" به اتلتیک تبریک می گویم.آنها از هر نظر شایسته این قهرمانی بودند. مدتی پیش هم گفته بودم که اتلتیک لیاقت کسب یک عنوان قهرمانی را دارد و حالا بدان رسیده اند.ما تلاشمان را کردیم و البته بدشانس هم بودیم. توپ پیکه در ابتدای بازی به تیر خورد،شاید اگر گل می شد روند بازی تغییر می کرد.با اخراج او در نیمه دوم تقریبا کار برای ما تمام شد با این وجود در سطح بالایی بازی کردیم.اتلتیک هم پس از اخراج پیکه جلو کشید و راه های نفود ما را مسدودو کرد." 

انریکه در مورد اخراج پیکه گفت:" با او پس از بازی گفتگو کردم اما هرگز علاقه ای برای صحبت در مورد داوری ها نداشتم و الان هم ترجیح می دهم اظهارنظر نکنم."

سرمربی بارسلونا در مورد خستگی احتمالی تیمش برای شروع رقابت های لالیگا نیز گفت:"خیر، خسته نیستیم. بخاطر موفقیت های فصل گذشته باید در سوپرکاپ حضور می یافتیم اما برای لالیگا آماده خواهیم بود. تیم را با انگیزه می بینم ولی می دانم که فصل دشواری خواهد شد و حریفان با سرسختی بیشتری مقابل ما قرار خواهند گرفت. بیلبائو این را به ما نشان داد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 12:7 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.